čtvrtek 7. května 2015

Obálka knihy

Přiznám se, že až do dneška jsem neměla nejmenší představu o tom, jak moc se taková fotomodelka nadře. Pokud mi nevěříte, oblečte se do šatů ve stylu, který toho vám osobně moc neříká a běžte si sednout před čočku nějakého šikovného fotografa, nejpozději po hodině "ksichtění" vás to určitě přestane bavit.
Proč jsem se rozhodla o tom napsat?
Dneska totiž došlo k prvnímu oficiálnímu kroku na cestě k vydání mojí knihy. V nedalekém Kdyňském ateliéru JD PHOTOGRAPHY se nám podařilo nafotit několik moc hezkých fotek, z nichž jedna bude po grafické úpravě použita na její obálku. Přiznám se, že bych dala přednost tomu najmout si hezkou a zrzavou profi modelku, protože jsem toho názoru, že fotogenická určitě nejsem a hlava pod parukou mě jen za těch pár minut svědila jako bych měla blechy (a určitě nebyly psí, protože ty přece na člověka nejdou), nicméně Jarka Ducháčková je geniální a tak nejenže mám použitelnou fotku, ale můžu si vybírat.
A příště bude na řadě booktrailer....:-)

https://www.facebook.com/JDphotoJarka

Žádné komentáře:

Okomentovat