sobota 23. května 2015

Fotečka pouhá pro rodinu.....

Takže, jak už jsem se zmínila posledně, už se pracuje na obálce - no pracuje, vlastně už je prakticky hotová. Fotky byly všechny tak perfektní, že vůbec nebylo snadné si nějakou z nich vybrat, což jsem vzhledem ke svojí nulové fotogeničnosti opravdu nečekala. Přiznám se, že ani já sama bych si nepomyslela, jaký zázraky dokáže fotoshop a šikovný fotograf. V mém případě fotografka z JD Photography ze Kdyně.
Nejdřív jsem váhala, jestli obálku zveřejnit dřív, než půjde do prodeje, alespoň e-book, ale pak jsem si řekla, že aspoň malou ochutnávečku s mizerným rozlišením bych do placu hodit mohla.
Protože skromnost je mé druhé jméno :-), vůbec si nejsem jistá, jestli je moje představa a volba designu obálky dobrá a proto jsem vpravo umístila malou anketku, abych si udělala aspoň nějakou představu.
Zajímalo by mě, jestli byste si knížku s takovou obálkou přečetli nebo byste se jí ani nedotkli. Kliknutí na anketku zabere jen pár vteřin a já budu za každý názor moc vděčná. Ráda si přečtu i případné vaše komentáře. Když nic jiného, budu poučená pro příště - chybami se člověk učí.
Navíc bude mít jeden z vás to štěstí, že po vydání e-booku bude mít nárok na jeho stažení zdarma. Anketa trvá do 15.6.
Samotné vydání eknihy plánuju zhruba do konce letošního září, nejpozději do konce roku, pak snad přijde na řadu i tištěná verze knihy. I tu dám samozřejmě do placu v nějaké další budoucí anketě.
A abych vás dál nenapínala, tady je. První ještě ne úplně dokončená a doretušovaná verze obálky knihy Bílý Jasmín:
 

Žádné komentáře:

Okomentovat