čtvrtek 11. června 2015

Plány do budoucna

Krásný červnový den vám všem. Jsem si plně vědomá kolik času uběhlo od mojí poslední aktivity tady na blogu. Bohužel vydání knihy- a to ani v té elektronické podobě nejde tak rychle jak bych si to představovala. Nicméně, do konce června by se snad ebook mohl konečně objevit na internetu. Obálka je hotová a vydavatel obdržel i poslední verzi rukopisu. Jen tak mimochodem , kdyby to někoho zajímalo, taková gramatická korektura knihy o 135 normostranách vyjde zhruba na 5500 Kč. Jen musíte dobře hledat. Mě trvalo několik dní než jsem našla správného člověka, který za kontrolu mojí hrozivé interpunkce nechtěl honorář v řádech desetitisíců a navrch měl práci neuvěřitelně rychle hotovou asi za 14 dní. A protože jsem s jeho prací spokojená nemůžu sem nevložit odkaz na jeho stránky.
Jedná se o pana Zdeňka Švehlu.
V příštích dnech se pokusím na blog umístit více fotek z míst kde se kniha odehrává a taky hudbu, která je v textu často zmiňovaná - jen musím přijít na to, jak vložit konkrétní video z Youtube. :-)
Nasmějte se. Není to sranda. Jsem počítačovej antitalent.
Taky vložím fotku obálky v lepším rozlišení, ale můj notebook bohužel nemá CDromku, takže musím počkat, až manžel přestane pařit a uvolní místo u stolního počítače, což bude nejdřív po dovolený, kterou má až do konce týdne.
A navíc, protože sama neustále něco čtu, udělám i rubriku, kde budou k dispozici recenze knih, které jsem četla. Bez spojlerů, samozřejmě.
Zatím se mějte fanfárově a ČTÉTE!

Žádné komentáře:

Okomentovat