čtvrtek 1. října 2015

Krvavý jasmín

Ahoj, nedávno mě pobavila jedna má oblíbená čtenářka, když mi řekla, že Yasminne musí být s Aidanem, protože Daniel je psychopat. Já ho za psychopata nepovažuju. Naopak se mi líbí jeho temná a ´ďábelská stránka, která Aidanovi chybí. Druhý díl je prakticky hotový a já už na něm, ale bohužel nemohu nic změnit. Jasná je jen jedna věc. Yasminne může zůstat jen s jedním z nich a myslím, že po přečtení druhého dílu, který má zatím pracovní název Svůdný jasmín bude víc než jasné, kdo je vlastně ve skutečnosti mužem jejího srdce. Nebo ne? Začínám psát trojku a ta může s jejím osudem a konečným výběrem pořád ještě dost zamíchat. V každém případě si můžete být jisti, že ať už je vaším favoritem kterýkoliv z těch dvou, žádný z nich nepřijde zkrátka. Slibuju vám, že záporáci vás mile překvapí a naopak klaďasové drtivě zklamou-samozřejmě ne všichni. A možná se dočkáme i happy endu. ale jen moje fantazie zatím ví, kolik krve bude muset nakonec protéct a kdo na jeho konci zůstane naživu. Pracovní název trojky, je totiž Krvavý jasmín a můžete mi věřit, že krve se rozhodně dočkáme.

Žádné komentáře:

Okomentovat